Menu

18021521 m 914x600px

 

 

Kosten en vergoedingen

Als je hulp nodig hebt, zijn de kosten waarschijnlijk niet het eerste waar je aan denkt. Een hulpvraag kost geld, maar bedenk dat het een investering is waar je langere tijd baat bij kunt hebben. Wij vinden het belangrijk om je bij ons eerste gesprek helderheid over de kosten te geven. We bekijken dan samen met jou wat haalbaar is voor je.
Soms zijn er mogelijkheden voor vergoeding vanuit de verzekering, of ondersteuning door bijvoorbeeld kerkelijke- of overheidsinstanties.

Hieronder geven we alvast een overzicht welke diensten er worden gefactuureerd?

  • Intake-, behandel- en eindevaluatiegesprekken; (gesprekken zijn ook in de avonduren mogelijk. Hiervoor wordt een toeslag van 25% op reguliere tarief berekend); Wanneer gesprekken langer dan 60 min. duren wordt de extra tijd per 15 min. in rekening gebracht. 
  • Email- en telefonisch behandelcontacten;
  • Reistijd en reiskosten per kilometer, ingeval van bezoek aan huis;
  • Tijd voor het opstellen van benodigde rapportages, bijvoorbeeld het schrijven van een verwijzing;
  • Tijd voor overleg met derden (zoals andere disciplines: artsen, kerkenraden of collega instellingen)

Wanneer je verhinderd bent voor een afspraak, dan moet je dit minimaal 2 werkdagen van te voren kenbaar maken, anders zal de afspraak worden gefactureerd. Ook wanneer je zonder afmelding niet op de afspraak verschijnt zijn we genoodzaakt om de tijd te factureren.

Neem gerust contact op voor meer informatie over de tarieven. 

×
×

Log in